Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Gdzie można znaleźć Wasze oferty pracy?
Aktualne oferty pracy można znaleźć na naszej stronie internetowej oraz w serwisie www.pracuj.pl, www.praca.pl oraz www.olx.pl
Jak złożyć aplikację?
Aplikacje należy składać wyłącznie poprzez formularz aplikacyjny, do którego odnośnik znajduje się na dole każdej oferty pracy.
Co, jeśli w chwili obecnej nie ma wakatu na stanowisku, którym jestem zainteresowany?
Mimo to zachęcamy do przesłania aplikacji do naszej bazy kandydatów poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego, do którego link znajdziesz na podstronie "Formularz aplikacyjny". Dzięki temu będziemy mogli się skontaktować, gdy tylko pojawi się wakat zgodny z Twoimi kwalifikacjami i oczekiwaniami.
Co, jeżeli dane, które zawarłem w aplikacji, uległy zmianie?
Jeśli dane ulegną zmianie, zachęcamy do wypełnienia ogólnego formularza aplikacyjnego, który znajdziesz na podstronie "Formularz aplikacyjny". Nieaktualne dane automatycznie zostaną zastąpione nowymi.
Mam problem z aplikacją on - line. Co mogę zrobić, by mieć pewność, że aplikacja dotarła do firmy?
Jeśli aplikacja została prawidłowo wysłana, otrzymasz maila z potwierdzeniem. Jeśli tak się nie stanie, spróbuj ponownie aplikować, upewniając się, że adres mailowy jest poprawnie wpisany. W przypadku niepowodzenia skontaktuj się z nami.
Interesują mnie trzy oferty pracy. Czy powinienem aplikować trzy razy?
Jeśli interesują Cię trzy projekty rekrutacyjne i we wszystkich spełniasz wymagania, prześlij swoją aplikacje trzykrotnie. Jest to dla nas czytelny sygnał, że możemy rozpatrywać Twoje CV w kilku projektach.
Jak długo trwa proces rekrutacyjny? Ile trzeba czekać na odpowiedź?
Zazwyczaj po około 2-3 tygodniach od publikacji oferty kontaktujemy się z kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy. W terminie do 2 tygodni po spotkaniu udzielamy informacji (telefonicznie lub mailowo), czy kandydatura przeszła do kolejnego etapu. Sporadycznie bywa też tak, że proces decyzyjny się wydłuża i wtedy na odpowiedź trzeba poczekać nawet do miesiąca, ale o tym informujemy kandydatów w trakcie spotkania.
Jaki poziom znajomości języka angielskiego jest wymagany?
Współpracujemy z międzynarodowymi firmami zarówno na kontraktach w Polsce, jak i za granicą. Dokumentacja techniczna często jest tworzona w języku angielskim, dlatego na większości stanowisk oczekujemy od kandydatów komunikatywnej znajomości języka angielskiego, w tym słownictwa technicznego.
Czy mogę ubiegać się o pracę, jeżeli jestem studentem?
Tak, jeśli spełniasz wymagania na dane stanowisko i jesteś w stanie pogodzić pracę z zajęciami na uczelni.
Czy są jakieś uczelnie, które zdecydowanie preferujecie w procesie rekrutacji?
Najczęściej poszukujemy absolwentów uczelni technicznych po kierunkach: elektryka, elektrotechnika, elektroenergetyka i pokrewnych. Choć oczywiście zdarzają się rekrutacje kandydatów o innym profilu. Bardzo ważne są dla nas kompetencje, doświadczenie, znajomość języków i osobowość kandydata.
Jakie możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych umożliwia firma?
ELEKTROBUDOWA umożliwia podnoszenie pracownikom ich kwalifikacji na szkoleniach otwartych oraz zamkniętych dedykowanych tylko pracownikom naszej firmy i kursach językowych. Umożliwiamy również kształcenie na studiach inżynierskich, magisterskich oraz podyplomowych. Dajemy również możliwość realizacji praktyki potrzebnej do uzyskania uprawnień budowlanych i zwracamy poniesione koszty. Szczególną uwagę przywiązujemy do rozwoju kompetencji Project Management.
Jak wygląda u Państwa ścieżka kariery dla młodego inżyniera?
Zwykle młodzi inżynierowie posiadający niewielkie doświadczenie zawodowe rozpoczynają pracę na stanowisku Asystenta (np. w dziale Pomiarów i Rozruchu, Marketingu, Realizacji, Konstrukcji albo na Produkcji). Po kilku latach pracy mogą awansować na stanowisko samodzielnego specjalisty/inżyniera, aby z czasem objąć stanowisko głównego specjalisty lub kierownika.